Hayırlı olsun hocam, fiyatlar makulmuş, orda olsam mutlaka gelirdim. Hayırlı kazançlar
Çok sağol değerli kardeşim.
Hayırlı olsun yakın arkadaşlar destek amaçlı ziyaret etsin lütfen 🙂 Ben dükkanı merak ettim görüntü paylaşmanız mümkün mü acaba ?
Düşünce bile mutlu ediyor insanı
hayırlı olsun bol kazançlar. Çevredekiler gidip bi destek atsın
Adamsınız!
Çarşı mı

Yarın dershane çıkışında uğrayabilirim yanına, hayırlı olsun
Tabiki kardeşim beklerim. Çarşıdayım sokakda.
valla yemek sipariş ederim etmesine de bizlere saglam bi indirim şart
Üstad keşke ülkemiz durumları el versede 20 liraya versem

ama Ciğer şuanda etten pahalı gerçekten.