Hocam ana sayfada ilk görünen kısma dikkat edin siteyi yoran kasan birşeyler var mı?
İlk başta her elemente animasyon koymuştum menü fade in ile açılıyordu sağda duran kamyon kayarak geliyordu, görsellik olarak daha iyiydi ama hepsini iptal ede ede mobil uyumluluğu ve değerleri artırdım. Onun dışında zaten siteyi yoran kötü görünen bir alan yok diye tahmin ediyorum.