Zaten 1800 dışında bide çevre ve şehircilikden ceza geliyor. Arabada kesin trafikten men ediliyor yeterki yakalansın. Bende egzoz olmamasına rağmen arabanın her yerini arıyorlar aküden egzoz ucuna kadar. Her cevirmeye abone olduk yarım saatten erken çıkamıyorum çevirmeden. bunlar nasıl yakalanmiyor anlamiyorum.