Toplumla iç içe yaşamayı bilmeyen ayılar derneği açıp bu barzoları eğitmek lazım.
Hasta veya bebek olması lazım değil film izleme keyfimi kaçırıyorsa dahi müdahil olurum. Abart egzoz nedir ki bu arada tespit edildiğinde otomatik cezaya bağlanmalı