Gece uyuyorum h*yarın teki tofaş mıdır her ne haltsa caddeden bağırta bağırta geçiyor evde caddeye bakıyor. 1-2 kez geçti.
Tam bizim binanın altındayken ateş eder gibi 4-5 kez egzoz patlattı kontak mı açıp kapatıyor artık ne halt ediyorsa hayvan. Bu bildiğin hayvanlıktan başka bişey değil eşim yanımda sıçrayarak uyandı korkudan öyle bi ses çıkarıyor bide.

Bunlara 1800 TL ceza çerez vericeksin trafikten men koyucaksın ehliyetine el bak bakalım yapabiliyor mu bidaha. Kul hakkı ya sadece gece değil gündüz de aynı milletin hastası var insanlar zar zor bebek uyutuyor bu hayvanlar yüzünden herkes rahatsız oluyor