Her şer de bir hayır, her hayır da bir şer vardır.
Aslında ikinizin de değinmek istediği şey aynı, tartışmanıza lüzum yok. Sadece gerçekten dinlemeyi öğrenmemiz gerek.
İnternet çok güzel bir ortam gerçekten kullanmasını bilene tek problem duyguları aktaramıyor oluşumuz, dışa kapalı bu ortamda okuduklarımızı sadece anladığımız gibi okuyoruz. Yüz yüze görüşmek gibi değil.