Güzel kardeşim ben dört kutsal kitapla beraber dinlerin geçmişine yoğun araştırma yapmış biriyim. Yorumun içinde ayriyetten teşekkür ederim. Ama ticaret geçmişine bakarsak multi aktif bir fake hesap satın almışsın, teklif verip açık arttırma ticaretini gerçekleştirmemişsin. Hak ve hukuk bilmek sadece lafta olmamalı. Dediğim gibi günümüzde gerçek islamiyeti yaşamak imkansız. Devletlerin ve milletlerin kavgasında sen yarının senaryosunu yaşamak için hayattasın. Elbette ibadetini edersin, inancını yaşarsın ama insanların yaşam stilini eski çağlarda olduğu gibi değiştirmen imkansız. İletişim kanalları artık o milattan önceki çağlardan kat ve kat ileride. Kulaktan dolma bilgilerle ilerleyen zaman da değil, 21. yüzyılın ortasındayız. O yüzden demek istediğim bırak çalma, çırpma, saygıyı insanlar bir çok fitnenin adını özgürlük koydu. Tabi ki buna ne sen ne ben ne de başkası bir şey diyebilir. Herkes özgürdür. İnanç ise yürektedir ve allah ile kul arasındadır. Unutma her koyun kendi bacağından calaskala kaldırılır

Allah herşeyi gönlüne göre versin iyi forumlar.
Yargılamaya ticaret puanimdan ve ne aldığından baktınız orda dolandrici ibaresi olsa dahi bu Allah'ın ayetlerini paylasamaz ve dini bir konu anlatamAzsin diye birşey göstermiyor neyse herkes kendine göre haklıdır keşke yorumlamaya soyledigimden baslasaydiniz ben adam öldürsem tövbe edemezmiyim ? Yada fake hesab aldim acik arttırma teklif verip almadim diye kafir mi oldum ? Neyse kardeşim hayırlı forumlar