Hayır aksina İslami yaşayarak en iyi yaşam biçimine sahip olurdun neden Kur'an Kerim sana anne babana saygılı ol der çalma der kumar oynama der zina yapma der adaletli ol haksız yere adam öldürme der insanlar devler başkanları çaldığı icin mi sen ayaktasin yada heryerde genel ev olduğu için mi ? Yada sen bir milyon kazancam deyip 50 milyon kişi 1 liradan 50 milyon kazandırdığı için mi ayaktasin yoksa küçükken anneni sevil buyunce anneni babani terk ettigin için mi ayaktasin Allah sana adaletli ol demis ama sen onun çatısı altında su yurutersen Allah'a suçlama Allah'ın dinini kullananları suçla
Güzel kardeşim ben dört kutsal kitapla beraber dinlerin geçmişine yoğun araştırma yapmış biriyim. Yorumun içinde ayriyetten teşekkür ederim. Ama ticaret geçmişine bakarsak multi aktif bir fake hesap satın almışsın, teklif verip açık arttırma ticaretini gerçekleştirmemişsin. Hak ve hukuk bilmek sadece lafta olmamalı. Dediğim gibi günümüzde gerçek islamiyeti yaşamak imkansız. Devletlerin ve milletlerin kavgasında sen yarının senaryosunu yaşamak için hayattasın. Elbette ibadetini edersin, inancını yaşarsın ama insanların yaşam stilini eski çağlarda olduğu gibi değiştirmen imkansız. İletişim kanalları artık o milattan önceki çağlardan kat ve kat ileride. Kulaktan dolma bilgilerle ilerleyen zaman da değil, 21. yüzyılın ortasındayız. O yüzden demek istediğim bırak çalma, çırpma, saygıyı insanlar bir çok fitnenin adını özgürlük koydu. Tabi ki buna ne sen ne ben ne de başkası bir şey diyebilir. Herkes özgürdür. İnanç ise yürektedir ve allah ile kul arasındadır. Unutma her koyun kendi bacağından calaskala kaldırılır

Allah herşeyi gönlüne göre versin iyi forumlar.