Merhaba, Domain konusunda yeniyim ama iyi domainler bulacağıma inanıyorum hatta 1-2 tane buldum ama bir sorum var. GoDaddy kullanıyorum orada domain bulup sepete gelince koruma planı alır mısın diye soruyor işte hırsızlığa çalıntıya saldırılara karşı koruruz diyor. Bu koruma planı illa gerekli mi ? veya domain alırken ve aldıktan sonra neler yapmalıyım? nelere dikkat etmeliyim? yardımcı olursanız sevinirim.