Kaput olduğu için satarken problem olmaması adına boyatmayı düşünmüyorum. Pasta cila kurtarırsa çok iyi olur
Pasta cila kurtarır boyaya gerek yok aslında. Ben sadece hani çok rahatsız eder kafan takılır diye öyle dedim. Ben olsam ben de boya yaptırmam tabi