DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi gece yarısı üşenmeyip çok kötü gözüken konu tasarımım için bir incelik yapıp ücretsiz bana konu tasarımı yaptı. Çok teşekkürler. Tasarımı çok beğendim... 🎉🎉
Rica ederim Üstad 'ım.
Herkes kalbinin ekmeğini yer.