Yazılımımız server üzerinden çalışacaktır ( domain ile birlikte)
gmail vb. mail servis sağlayıcıları üzerinden çalışmasını istemiyoruz
spama düşmesi inbox a gitmesi sorun değil o zaten mail içeriğiyle alakalı.
html olarak gönderim yapabilmeli.
Mail hesabına ihtiyaç duymadan sadece server ve domain üzerinden oluşturduğumuz mail ile gönderim yapmalı.
Kısacası bu kriterlere uygun kendimize ait bir mail yazılımı talep etmekteyiz. kullanışlı ve arayüzü basit olursa çok daha iyi olur ilgilenen arkadaşlar live:.cid.3deed9ed473cb8d8 skype id den veya @karanmr telegram hesabından ulaşabilirler.