Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android cihaz alıp 3 yıl sonra çöpe atacağım Aplle cihaz alıp 10 yıl kullanırım hocam hafızası yettiği sürece Android övmenize gerek yok belli bir kullanımdan sonra yavaşladığı aşikar, bunu kimse inkar edemez. Bende zamanında android telefonlara deli para bayıldım ama sonuç aynı o yüzden asla Android almayacağım.
ha anladim hocam yavaşlama konusunda mantikli konustunuz
ben pek takilmadiğimdan bunu tercih ettim