Akiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be kimseyi istemiyorum hayatımda diyodu 1 ay önce
kimseyi istemiyorum hayatımda = Beğendiğim birini bulursam devam ederim kırılma diye öyle dedim.