Söylediğiniz gibi yetkilendirme hatası. Ne yazık ki Mac üzerinde nasıl kurulum yapılıyor bilmiyorum. Ancak internetten araştırdığım kadarıyla sorun node kurulumunun kendisinde gibi duruyor. Kurulumu Nvm üzerinden (node version manager) yapmayı dener misiniz?