E kendiniz yazmışsınız, korner olmuş iptal edilip penaltı verilmiş. Sayılmayacak doğal olarak, kullanılması lazım.


Korner olduğu halde hakem maçı bitirdiği ve köşe vuruşu kullanılmadığı için yatan çok kuponum oldu ordan biliyorum 😓