kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu konu 10 ay önce açıldı niye yazıyorsunuz
yazmayacağız diye bir kural mı var?
aynı sorunu yaşadık diye yeni konu açmak daha kötü değil mi?