Triple A diye bir uygulama var. Visualiser ile bazı görsel efektler oluşturuyorsun. Biraz müzik ile birkaç saat oyalanabilirsin.
Pinterest üzerinde bazı el işleri bulunuyor. Tamamen el becerine göre milyonlarca fikir var. Mandallardan süsler ve eski pantolonlardan balıkçı şapkası yapabilirsin.
Bir köpek sahiplenebilir her gün onunla yürüyüşe çıkabilirsin. (Mümkünse sokaktan sahiplen, malum başımıza bela oluyorlar)
İnançlar üzerine araştırmalar yapabilir, araştırmalarını başka insanlar ile paylaşarak çevrenin aydınlanmasını sağlayabilirsin.
İdeolojine uygun bir siyasi partiye katılıp gençlik kollarının düzenlediği etknliklere katılabilirsin.
Son olarak evde seri şarap üretimine başlayabilirsin. İlk denemelerin baya problemli olacaktır ancak geliştikçe dostlarını evine davet ederek onlara ikram edebileceğin keyifli bir aktiviteye dönüştürebilirsin.

Umarım bu depresif halden bir an önce kurtulursun, yaklaşık iki senedir böyle yaşıyorum ve mecburen bazı hobiler edindim. Kendine asla zarar vermeyi düşünme, daraldığında duş al ve insanlarla buluş. Seni seven insanlara iyi davran. Unutmadan bir forum üyesi olarak seviliyorsun. Başarılar...