mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dışı 10.000 liralık ürün gibi gözüküp çok ucuza satılan ürünler genelde çöp oluyor. Bilindik markalar almaya bakın. Xiomi felan öneririm.
öneri için teşekkür ederim hocam xiaomi için bakacağım