bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi onu düş 240 tl tema parası :d adam beleş mi hizmet versin 200 de işçilik versen 500 zaten
200 tl işçiliği mi çok görüyorsunuz?
Hocam neresinden tutsan elinde kalır zorlama.
özel yazılım mı istiyorsun? O paraya özel yazılım mı vercekler sana?
Hazır yazılım mı istiyorsun. La zaten o bile 200 tl
teklif gelmesini istemediğin rakamda max işçilik 200 tl ve siz bunu vermek istemiyorsunuz :d
güzel kafa gerçekten..
:d:d:dd