Manofsteel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain ve hostingi ben karşılıyorum bostancı kardeş
Hadi onu düş 240 tl tema parası Adam beleş mi hizmet versin 200 de işçilik versen 500 zaten
200 tl işçiliği mi çok görüyorsunuz?
Hocam neresinden tutsan elinde kalır zorlama.
Özel yazılım mı istiyorsun? O paraya özel yazılım mı vercekler sana?
Hazır yazılım mı istiyorsun. La zaten o bile 200 tl
Teklif gelmesini istemediğin rakamda max işçilik 200 tl ve siz bunu vermek istemiyorsunuz
Güzel kafa gerçekten..