Koltukta oturmaktan aynı sorunu yaşayınca doktora gittim ve MR'a girince 2 adet fıtık olduğunu gördüler. Fizik tedaviye başladım. Bende 20-25 gün geçer diye düşünerek ertelemiştim. Tavsiyem daha fazla gecikmeden doktora gidin.