İyi akşamlar yaklaşık 20 gündür bitmek bilmeyen bir bel ağrım var ilk defa bu kadar şiddetli ağrıyor geçmek bilmedi.
Her gün 10 saat civarı sırada oturuyorum eğilerek ders çalıştığımdan dolayı olabilir diye düşündüm. Ağrıyı nasıl hafifletebilirim fıtık olma ihtimali var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim
(doktora şu an gitmem mümkün değil)
Fıtıktan şüpheleniyorsan bacağına veya bacaklarınada ağrı vurması gerekir. Burada kesin tanı koyacak yok maalsef. Yapman gereken beyin ve sinir cerrahisine gözükmen olacak.