alprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi akşamlar yaklaşık 20 gündür bitmek bilmeyen bir bel ağrım var ilk defa bu kadar şiddetli ağrıyor geçmek bilmedi.
Her gün 10 saat civarı sırada oturuyorum eğilerek ders çalıştığımdan dolayı olabilir diye düşündüm. Ağrıyı nasıl hafifletebilirim fıtık olma ihtimali var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim

(doktora şu an gitmem mümkün değil)
Sırt üstü yere uzanın. Kollar yanda ve yerde olacak şekilde iki ayağınızı havaya birlikte kaldırıp indirme hateketini yapın. Bunu yapabildiğiniz kadar yaklaşık 30 kere tekrarlayın. Sabah kalkar kalkmaz, öğlen, akşam ve yatmadan düzenli şekilde yapmaya çalışın. Bir kaç gün sonra rahatladığını ve ağrının geçmeye başladığını hissedeceksin. Bu hareketi iyi hissetmeye başladıktan sonra haftada birer gün arayla 3 kere yapmanız da koruyucu olacaktır. Bu arada dolarex i ilk hafta için kullanarak ağrılarından kurtulabilirsin. Uzun kullanım ve bu ağrı kesiciyi sürekli kullanmanı tavsiye etmem. Sadece şu an için ilk hafta için kullanabilirsin.