Sebebi o zaman nasıl bir sistem ve yol izleyeceğimiz konusunda net birşey olmamasıydı açıkcası. Daha sonra kendimize ait bir api yazmamız gerektiğinden uzun süre bununla ilgilendik şimdi ise geliştirme aşamasındayız. Çok tecrübeli olduğumuz bir sektör değil, yavaş yavaş ilerleyeceğiz inşallah
Eğer kendi ekibiniz yoksa ve api tarafında uzman bir ekip isterseniz benimle de iletişime geçebilirsiniz bu arada. Eğer ki ekibimin iş alımı açık olursa projenizde yardımcı olmak isteriz

Şimdiden hayırlı olsun projeniz.