Hocam ben hep elementor kullandım oldukça da memnunum, detaylarını öğrenince çok güzel işler çıkarabiliyorsunuz.
çok kapsamlı zaten, elementorla yapılamayacak site yok gibi bir şey, ancak hız benim için önemli. o kadar detaylı bir site de yapılmayacak. standart kurumsal siteler ve e ticaret siteleri oluşturuyorum.