Enes_Bey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben hep elementor kullandım oldukça da memnunum, detaylarını öğrenince çok güzel işler çıkarabiliyorsunuz.
çok kapsamlı zaten, elementorla yapılamayacak site yok gibi bir şey, ancak hız benim için önemli. o kadar detaylı bir site de yapılmayacak. standart kurumsal siteler ve e ticaret siteleri oluşturuyorum.