selamlar. brizy, beaver, divi, elementor ve oxygen gibi pek çok builder mevcut. ancak şuan kullanım ve hız açısından en iyisini arıyorum.

oxygen builder: 2 hafta boyunca test amaçlı kullandım, çok hafif ancak şablon tasarımları çok kötü. yeniden tasarlamak vakit alabiliyor
flatsome - ux builder: tasarım açısından tatmin edilir bir seviyede, ancak pek çok şeyin eksik olduğunu düşünüyorum (upsell, şablondan parça seçme gibi)
elementor: en yavaş ancak en kapsamlı sayfa oluşturucu: wordpresse başladığımdan beri çözemedim.

kullandığınız tema ve builderları sizde paylaşabilirsiniz.