sanırım bunu alacağım
4 256 yerine 8 256 ya da 8 512 fiyatlarına bakarsanız daha iyi olur hocam
aldım geçtim ya 1 haftadır o kadar bunaldım ki, 1000 tane işlemci çeşidi yok ekran kartı yok osu yok busu, yeterrr diye bagırdım artık

alışveriş kredisi çıktı önüme, ilk ödeme şubatta vade farkı da koymadı

epey kupon da kullandım hepsiburada da , 9 civarına geldi. Zaten şubata laptop 15 olur

destek olan herkese çok çok teşekkür ederim.