Herkese iyi forumlar dilerim.

HTML kurumsal web siteleri için admin panel yazma konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.

Eğitime sıfırdan başlayacağım için siz değerli r10 ailesine danışmak istedim.

Tecrübeli arkadaşlardan değerli yorumlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.