muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demir işçiliği şuanda minimum kullanılan malzeme / 2 oluyor. Yeri geliyor kullanılan malzeme kadar ücret çıkıyor. İkea fiyatını büyük ihtimalle geçer. İkea'daki 10 yıl garanti kaynakçının bunun garantisi benim kardeşim denilmesine kalır. Flaplemesi, fırın boyası vs derken iş uzar da uzar. Çok aylak ve çırak bir kaynakçıyla biraz daha ucuza denk getirebilirsiniz belki. Onun da yahnisi sorun çıkarır.
Masaya ilk baktığımda fiyat 1700 lira civarıydı, mevcut masam da ömrünü doldurunca almaya niyetlendim tabi fiyatları da 2x arttı neredeyse. Dediğiniz gibi demirci de ikea fiyatı ile hemen hemen aynı olacaksa hiç aksiyona gerek yok