güzel yazılımlarınız var
yanlız bir öneri yapmak istiyorum
retaurand yazılımların da sipariş sistemi oluşturun
kapıda ödeme sistemi ekleyin su sayede şehir içi paket servis yapan firmalar bunları tercih edebilir
büyük firmalara çok fazla komisyonlar ödeniyor
İlginiz için teşekkür ederim. Bununla ilgili başka bir projemiz var hocam bunun içinde sermaye gerekli Malesef sizinde dediğiniz gibi komisyon oranları var ama birde bunun kullanıcı tarafı var yemek sektörün de pazar yerleri kupon anlık indirim vb promosyonlar ile daha dikkat çekiyor ve restoranın pek bir etkisi kalmıyor