2012 de aldım ehliyetimi. Göz tembelliğinden dolayı gözlüklü yazılmıştı. O kadar çevirmeye girdim kimse de sormadı gözlüğün nerde diye. Bu sene yeniledim gözlüksüz verdi doktor.