dostum bu arkadaşlar sana yasayı anlatmış.bu ülkede bunu bir kere uygulanırken görmedim. benim gözlerim sağ 3.25 sol 2.75 ama miyop astigmat bende çaprazlı.bu yüzden herşey bende çok net. 24 senedir alışkın olduğum için son 5 senedir gözlüklü ibareli çalışma durumu bendede var. 6 yıldır araç kullanıyorum.2 yılım türkiyede taksicilik 2 yılım polonyada uber yaparak geçti. türkiyede yüksek hızdan,emniyet kemerinden,alkollü kaçmaktan , radar aracı sollamaktan tut inip polislere saldırmaya kadar saçma sapan herşeyi yapmış bulunmaktayım.(bununla övünmüyorum asla yanlıs anlasılmasın.o polisler hak etmişlerdi.) durum bu halde iken izmirde beni ve plakamı görüpte durdurmayan yoktu. ehliyetime gözlüklü ibaresi işliydi ancak hayatım boyunca hiç gözlük takmadım.arabamı satarken tam 59 binlira trafik cezası ödemiş biri olarak izmir ve istanbulda 600 den fazla kez durdurulmuşumdur. hiçbirinde gözlük yüzünden ceza yemedim. buda burda bir deneyim olarak kalsın. bu arada alkollü kaçmak biraz büyük bir tabir.akrabamı trafik kazasında kaybettim karşı taraf alkollüydü.asla kafam iyiyken araba sürmedim. 1 tane içmiştim ve ehliyetim alınmasın diye riske etmedim. otokontrolümü kaybettiğim anda o şöför koltuğuna oturmam. saygılarımla..