Normal hayatta gözlük kullanmiyorum göz tembelliğim var ve ehliyete gözlüklü olarak gözüküyorum gözlüksüz olarak çevirmeye girsem nasil bir ceza yerim ne kadar ceza yerim bilgili arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim yeniden yeniden sağlık raporu alsam ehliyete işlenebilir mi