valla ben bahşişe karşıyım arkadaş.dediginiz gibi adamın hizmetinden memnun kalmışımdır,içimden gelmiştir zaten veririm bahşiş.ama geçen yıllarda kurye ve özellike garsonlarda çok yaşadım bu konuda sorunlar.mesela akşam 9da uyandım,daha geç olmadan bi pizza sipariş edeyimde onu yerim dedim kahvaltı olarak.pizza getiren adamdan para üstü istedigimde,abi akşamın şu saatinde ayagına kadar getirdik pizzayı,bari üstüde bizde kalsaydı filan diye mır mır bişeyler geveledi agzının içinde.aldım elindeki parayı,uzattım geri pizzayı.al yürü git,kim bahşiş veriyorsa ona ver dedim.tamam abi yav,şaka yaptık hemen ne kızıyorsun filan dedi,para üstünüde uzattıgım pizza kutusunun üzerine bırakıp anında uçtu.sen babanın hayrına mı yapıyorsun birader bu işi,zaten maaş alıyorsun bana onu getirmek için.ertesi gün çarşıya inecektim,gittim sipariş verdigim o yere.zaten yıllardır müşterileriydim.o zamanlar dükkanım var yakında,her gün ögle arası gelip yemek yerim.6-7 ay boyunca her gün ögle yemeginde ordaydım,bazen sabah yada akşam geldigimde olurdu.neyse işte müdürlerine gittim,olayı direkt anlattım.özür diledi,bidaha olmaz kardeş filan dedi ama adamada açıkca dedim.kusura bakma,üste para versen ben buraya bidaha adımımı atmam,atmadımda.evimin yakınına taşındılar sonra,arada geçerken selam veriyor gel çay ısmarlayayım,eskisi gibi gelmiyorsun filan diyor.dedim laf agızdan bikez çıkar,hayatda adımımı atmam bidaha oraya.o eleman 1-2 kişiyle daha sorun yaşamış,şikayetlerden sonra tutmadılar orda zaten ama ben yinede bidaha kapısından içeri girmedim.
iyi yapmışsınız valla

3-4 sene önce de bu istanbul ümraniye imes sanayisinde nevazen lokantası var meşhur oraya gittik yedik kalktık ödüyoruz koca 50-55 taşında garson bizi de görürsünüz falan diyor

Vermedik tabi yüzsüzlüğe tahammülüm hiç yoktur bi daha da gitmedik zaten oraya böyle bi tavırdan sonra