Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaslar.
Nisan basi gibi italya planim var. Ancak Italya sonrasi Hollanda,Almanya,Belcika vb. yerlere ugramayi planliyorum. Yaklasik 20-23 gunluk bir gezi dusunuyorum esimle. Ilk 5-6 gun Italya, sonrasinda yine 4-5 gunluk periyotlarla diger ulkeler olacak gezi planimda.Simdi sorularim sunlar olacak;
Son zamanlarda italya vizesine basvuranlar var mi?
3 sene oncesinde hollandadan schengen vizem vardi. Bu kadar uzun sure icin vizeye basvurmak sikinti yaratabilir mi bu donemde?
Esim 2 iste calisiyor. 2 yerden maas ve sigorta yatiyor. Belgeler arasina 2 isyerininde istenen belgelerini mi koymak gerekli yoksa biri yeterli midir ?
2 kisinin hesabinda da yeteri kadar para varsa sizce uzun sureli bu plan icin vize cikar mi?