iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullananlar 30 gun sonra hafizaları yetersiz kaldıgında ağlanacaklar. sen en azından almadan 64 gb telefonu sorup sorusturup fikir ediniyorun. nacizane 😁
2 yıldır 64 gb iphone 8 cihaz kullanıyorum 1 defa hafıza dolu uyarısı almadım ama şöyle evet çok fotoğraf kullanıyorum fakat ona da şöyle bir çözüm buldum 2 ayda 3 ayda 1 defa telefonumdaki fotoğraflarımı harddiskime aktarıyorum herhangi bir problem olmuyor. Aldıktan 1 ay sonrasında da çöpe atmadım hocam