iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorumuzur hocam bu baslik tabikide yetersiz. bugun bir facebook 500mb tan daha buyuk uç ay sonra çöpe atmak istemiyorsan 256 dan aşağı alma dahili hafızasını
Kullananlar nasıl kullanıyor hocam çözemiyorum yani çok garip