Adam duvara sürttüm diyor pasta ile çıkar diyorlar
Plastik aksamdaki beyaz boyayı söküp atmış rötüştan başkası boya sorununu gidermez. Göçük varsa o ayrı iş.
Babana da söyleyince nazarlık oldu der.
Benim olan herşey oğlumun da olduğu için ben olsam sana birşey olmasın da arabaya ne olursa olsun modunda olurdum. Hık hık deyip gitsek geride kalan herşey onun. O yüzden bu tarz hasarlar için çocuklar üzülmemeli.