Olmadan aynı gün dediğiniz gibi tüm aile geçirmiş kuzenlerim misafirliğe geldi. Belki de bana bulaşmıştır. Ne zamana nasıl geçti hocam
3 gün ağrısını çektim. Sonrasında iştahım açıldı toparlandım. Benim çalıştığım şirkette hepsi hastalandı. Akrabalar ve Mahalledeki arkadaşlarda aynı şekilde. Öyle ekstra bi tedavi de uygulamadım. Vücut direnci biraz artsın kendi kendine yetebilsin diye. O kadar insanlar ufak hastalıklarda ilaçlara başvuruyor ki sonrasında bitmeyen bi hastalık içerisine giriyor. Vücut sürekli dışardan bi takviye bekler vaziyete geçiyor.