2 gün önce gece vakti kalan iki paket noodle'ı yedim. Sabaha karşı da yattım. Kalktığımda çok kötü mide bulantısı ve karın ağrısıyla uyandım. Uyuyamıyordum. Akşama kadar yattım başka birşey yapmadım.
2 kere istifra ettim. Ne yediysem boşaydı.
Sıtma tuttu ve yerimde rahat duramıyordum. Yemek yemek için resmen takla atıyordum. Çok kötü bir duygu. Acile gittim gece gece ve aşı olup mide bulantısı ve bakteriler için de hap yazdı.

Hala daha çekiyorum nasıl geçecek bilmiyorum bu saatte uyandım çok kötü bilgisi olan varsa fikir verebilir mi?
Belirtileri şöyle;
- Mide bulantısı
- Karın ağrısı
- Karında sürekli şişkinlik ve yemek yiyememe
- kusma
- baş ağrısı
- ağızda kuruluk
- halsizlik
- sıtma ve üşüme
- az ateş
- ishal
Uyuyamaz oldum. Midem çok kötü. Bu şişlik nereden geliyor anlamıyorum. Yemek yemek istiyorum ama ilk lokmadan sonra resmen acı çekiyorum.