iyi geceler beyler.Ben türkticaret.net ten domain aldım.Alırken ' ş ' harfi kullandım. Baktıgımda domain 'ş' harfi ile kullanılabiliyordu örneğin ' alişin.com '.Sonra aktif domainlerime baktıgımda ' xn--aliin-pwb.com' olarak gözüküyor. Normalde türkçe karakterle alınmıyor diye biliyodum.Şimdi aldım boyle gözüküyor.Siteyi kurunca nasıl gözükür?