Ovh hizmet anlayışı TR firmasında olsa 3 ayda batar ama bu adamlara ne ulaşmak mümkün nede olası sorunda kısa sürede iade almak.
Hızlı İletişim için extra para vs istiyorlardı galiba öyle bir şey var diye biliyorum.
OVH berbatmış hocam teknik destek olarak
premium teknik destek için 80 dolar istiyor
buiness saymıyorum bile