Ovh hizmet anlayışı TR firmasında olsa 3 ayda batar ama bu adamlara ne ulaşmak mümkün nede olası sorunda kısa sürede iade almak.
Hızlı İletişim için extra para vs istiyorlardı galiba öyle bir şey var diye biliyorum.