hocam eğer İmmobilizer ile ilgili değilse marş yaparken aynı anda gaza basın yakıt geri kaçıyor olabilir. Hem marş hem gaz deneyin. Sabit basmayın basın çekin. Kangoo da başıma gelmişti öyle çalıştırmıştım daha sonra bir daha olmadı.