Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, aslında sizin hüsran olduğunuz konuda benim de cekincelerim mevcut , iade durumu kısmını bende düşünüyorum. Fakat mağaza şeklinde de hizmet verilecek , hedefimiz başta iadeleri göz önüne alıp belirli devamli bir kitle yakalayabilmek. Bunu başarmaya hedefliyoruz. Umarım bir gün burada ki yorumunuzu tekrar alıntılayarak biz bu durumun üstesinden nasıl gelebildigimizi anlatabilirim. İyi çalışmalar dilerim.
İnşallah söylediğiniz gibi ilerler durum hocam. Fakat dediğim gibi pazaryerlerine daha çok ağırlık vermektense kendi sitenize ve sosyal medya hesaplarınıza daha fazla ağırlık vermeniz sizin için daha iyi olacaktır.