Merhaba hocam. Biz de e ticaret yapıyoruz hediyelik eşya ve ev dekorasyon kategorilerinde. Daha önce tekstil kategorisinde de yapmayı düşündük. Başladık fakat sonuç hüsran. Trendyol veya hepsiburada üzerinde tekstil ürünleri satıp da nasıl kazandıklarını çözümleyemedim. Çünkü tekstil ürünlerinde iade oranı oldukça fazla. İnsanlar giyim mağazasından deneme yapar gibi internet üzerinden sipariş verip üzerlerinde deneyip geri yolluyorlar. Dolayısıyla gidiş kargosunu da geliş kargosunu da satıcı ödüyor. Benim şahsi düşüncem giyim kategorisinde e ticarette kazanmak çok zor. (İç giyim hariç)
Merhaba hocam, aslında sizin hüsran olduğunuz konuda benim de cekincelerim mevcut , iade durumu kısmını bende düşünüyorum. Fakat mağaza şeklinde de hizmet verilecek , hedefimiz başta iadeleri göz önüne alıp belirli devamli bir kitle yakalayabilmek. Bunu başarmaya hedefliyoruz. Umarım bir gün burada ki yorumunuzu tekrar alıntılayarak biz bu durumun üstesinden nasıl gelebildigimizi anlatabilirim. İyi çalışmalar dilerim.