bana da daha önce aynısı oldu yaklaşık bir 2 ay sonra para iadesi geldi ilginç bir firma iade alana kadar yazmadığım yer kalmadı
Halbuki çok büyük bir firma olarak tanıyorum kendilerini, böyle saçma sistem bende görmedim.
doğru dürüst iletişim kurulmuyor. bilmesem *********** diyeceğim
Ticket açmaya çalışıyorum beni bilgilendirme sayfasına yönlendirmeye çalışıyor gibi değişik şeyleri mevcut