Hocam ekran gövde oranı beni rahatsız etti. İnce çerçeveli olması daha iyi bence. 10. Nesil bu yüzden daha iyi duruyor. Oda 10 bin küsür olduğu için aklım ipad aire kayıyor. Onada maddi olarak imkanım yetmiyor😂 aklım baya karışıyor git gide