Eşim ve ben çalışıyoruz, ikiz kızlarımız var, devlet okuluna gidiyorlar. mutfak ve kızların masrafı aylık 10.000 kendimize çok birşey almıyoruz. araç şimdilik şirketin gittiğim yerlere yakıtını ben koyuyorum. çok şükür yuvarlanıp gidiyoruz öyle aman aman ekstra masraflar yapmıyorum. birkaç ay sonra ayakkabı ve kıyafet masrafım olacak inanılmaz pahalı oldu o sektör onları da ikinci elden idare edeceğim. Ufaktan yatırım yapmaya gayret ediyorum. Mesela zam geleceğini düşündüğüm ürün alıyorum küçük karlarla satıyorum, ek gelirler var tabi ufaktan.